вторник, 27 ноября 2012 г.

№ 2

Стосовно сьогоднішнього дня можу сказати, що все пройшло непогано. На уроці мови в нас була тестова контрольна робота та читання мовчки. Щось написали. Довелося, правда, довго заспокоювати.
На літературі проходили особливості віршованої мови творів Шевченка, силабо-тонічне віршування. Їм було не дуже цікаво, бо це складно. Я і сама, чесно кажучи, завжди мала з цим проблеми. Записували під диктовку визначення, малювали схеми стоп. Коли дійшли до назв стоп - це був жах. Ну от смішно їм записувати назви "амфібрахій" і "анапест". Наслухалася різних асоціацій з цими словами. Ну то нічого, я просто не раегувала на вигуки та продовжувала диктувати, вони потрошку заспокоїлись. На перерві навіть підходили розповідати вірші.
Що мене сьогодні порадувало, так це те, що вони вже самі почали розуміти, що мені складно їх перекрикувати. Під час уроку вони роблять один одному зауваження, заспокоюють своїх товарищів. Поки що вони це роблять не дуже коректно, але я над цим працюю.

3 комментария: