воскресенье, 2 декабря 2012 г.

№ 3

П'ятниця залишила позитивні емоції.
На уроці мови був письмовий переказ. Знаючи своїх "улюбленців", які нічого не роблять, одразу запропонувала їм роботу на 4 бали - списати текст з підручника. Всі зголосились, окрім одного. Він сказав, що 4 бали його не влаштовують і він буде писати переказ. Це мене здивувало, бо він взагалі нічого на уроках не робить, постійно всіх відволікає і відволікається сам, а тут мало того, що не захотів виконувати елементарну роботу, так взявся за складну. Написав, звісно, не кращим образом, але ініціатива буде відзначена.
На перерві почали розповідати, що декого з них викликають у понеділок на нараду вчителів стосовно їх поведінки та рівня навчання. Почали просити мене, щоб я пішла туди і розповіла всім, що ці учні хороші та не заслуговують на покарання. Я в них спитала, з чого це вони вірішили, що я вступлюся за них, а не приєднаюся до інших вчителів. На це вони відповіли, що я єдина їх розумію і адекватно сприймаю. Я аж просльозилася... Світобачення, як то кажуть, перевернулось.
Однак є в мене одне "але". В понеділок у мене День Народження, приїжджають гості. Залишитись на педраду я не можу, але піду до завуча або до директора та поділюся з ними своїми думками стосовно цих учнів.
Я звернула увагу на те, що ті, кого викликають, здебільшого здатні працювати, але їх треба налаштувати на це та зацікавити. Також я розумію, що від них забагато очікують, рівень вимог для них дуже високий. Їх "пригноблюють", а вони цьому намагаються відповідати, бо розуміють, що виправити думку про себе дуже важко. Як то кажуть, справити перше враження можна тільки один раз.
На уроці літератури проходили "Минають дні, минають ночі..." Шевченка. З віршами в нас все добре. Це те єдине, що вони читають. Тож, читали, кожен рядок розбирали, визначали тему, ідею, основну думку тощо. Сподіваюсь, зрозуміли. У понеділок ще все, що стосується творчості Шевченка, підсумуємо, а у наступну п'ятницю напишемо тестову контрольну роботу, яка покаже, як вони все засвоїли.
Тож, отакі от справи. Радують)))

5 комментариев:

  1. Катю, мабуть, той раз, коли ви прийшли в університет не так склалися зірки. Тепер ви знаєте, що буває по-різному. Звичайно, ви добре розумієте, що ще не один раз ваші учні що-небудь учудують. Але це не від злого умислу, просто вони діють відповідно до своїх уявлень про життя. А наші дорослі уявлення не завжди з ними узгоджуються.
    Справді, якщо дивитися на учнів і не бачити в них своїх ворогів чи противників, то ситуація розв’язується легше.
    Ми раді, що ваш настрій значно покращився. Мабуть, впевненіше себе почуваєте.
    Дуже хочеться, щоб бадьорий дух зберігався і надалі.
    Але ви повинні пам’ятати, що в житті несправедливість трапляється, просто наступного разу ви спробуєте переживати якість негаразди інакше. Не діяти зопалу.
    А ще, ви доросла дівчинка, тому іноді треба використовувати й таке гасло:
    "Не обольщайся, чтобы не разочаровываться". Трохи суворо, але така правда життя. Ми іноді очікуємо від оточуючих більшого, ніж вони здатні нам дати. Нам часто здається, що якщо ми з усією душею, то й інші вчинять так само. А правда життя значно суворіша. Люди (учні) можуть і не відчувати того, що ви їм віддаєте, скільки зусиль ви вкладаєте. Вони можуть бути не готовими вам повернути сторицею … . Але ж ви знаєте це і пробачите їм цю людську слабкість, не зміните до них своє ставлення. І школа не буде здаватися вам не привабливим місцем роботи.
    Чесно, у роботі вчителя є досить багато привабливих моментів.
    Дуже хочеться, щоб у вас ці моменти бували частіше.

    а тепер декілька зауваг.
    На уроках літератури тема й ідея художнього твору, а на уроках мови - тема й основна думка тексту. Правда? Ви ж уважно до цих речей ставитеся.

    стосовно занадто теплих стосунків (обговорення інших учителів з учнями) остерігайтеся. Вони теж гарні маніпулятори, ви не можете бути впевненими, що вони за вашою спиною скажуть.
    Узагалі корпоративна солідарність (учителів) має також декларуватися. Учні повинні занти, що ви не можете схвалити їхню неправильну поведінку на інших уроках. Тут треба бути дуже виваженою. Бо пообіцяти про захист ви можете, а виконати обіцянку вам буде важко. Поспівчувати, що вони такі нерадиві, не можуть тримати себе в руках можна. Можете запевнити учнів, що ви на них скаржитися не будете, але від більшого утримайтесь. ви маєте бути впевненою, що вони потроху змініються.
    Адміністрації особливо поки щось рано говорити, можете сказати, що ви шукаєте з ними контакт, що є просування, що вам треба час, щоб розібратися.
    Будьте розумною і виваженою у словах і вчинках.

    Із святом.Святкового настрою. Оптимізму.

    ОтветитьУдалить
  2. Катю, вже минув і день народження і уроки, і семінар для молодих вчителів ви пропустили. Давайте, дорогенька, працювати.

    ОтветитьУдалить
  3. треба було Валентині Володимирівні на очі показатися, щоб вона запам'ятала. Я їй перекажу. А хто ще з наших там був? Коли ви наступного разу збираєтеся? Перекажеш, що всіх запрошую поспілкуватися через старі блоги.

    ОтветитьУдалить
  4. Валентини Володимирівни не бачила, була Людмила Петрівна.
    Чи може я щось плутаю?
    Коли я останній раз була в ІПО, мені сказали, що 6.12 у 27 школі будемо збиратись. 3.12 мій керівник у школі сказала, що 4.12 маємо зустрітись у 27 школі. Я ще тоді в неї перепитала, вона ще раз подзвонила Валентині Володимирівні (якщо я не помиляюсь). Інформація підтвердилась.
    От я і думаю, може збирались ще й 6.12?

    ОтветитьУдалить